piątek, 29 sierpnia 2014

Rozdział 12!!

                 Rozdział 12!!!! :)




-Niki to z naszego spaceru nici-powiedział Harry
-Pójdziemy kiedy indziej ok?-zapytałam 
-Jasne-uśmiechnął się i pocałował w czoło 
                                    ^^^^^^^^^^^^^^^^^
Wstałam ok 14:00 nie pytajcie dlaczego,bo ja sama nie wiem,chociaż gadałam z loczkiem do 5 nad ranem,nie to na pewno nie przez to.Wzięłam prysznic i ubrałam się było ciepło,bardzo ciepło
summer <3

Włosy wyprostowałam i związałam w kucyka razem z grzywką,zeszłam na dół
-Coś ty zrobiła z włosami-krzyknął Louis walnęłam go w twarz a jego dziewczyna 

Z uśmiechem powiedziała. -¥Dziękuję-powiedziała -Nie ma za co-powiedziałam i poszłam do kuchni,a tam był loczek zasłoniłam mu oczy -Mmm Taylor-wymruczał zdjęłam ręce i posłałam mu pęłne bólu spojrzenie -Nie,nie Taylor tylko Nicola jestem-szepnęłam a moje policzki stały się mokre od łez,które zdążyły wypłynąć -Niki czekaj-powiedział zdenerwowany -Heniii-powiedziała Taylor najgorsza gwiazda na świecie* Pocałowała go co on odwzajemnił poszłam do swojego pokoju Dostałam sms od....Nicka TREŚĆ:Niki masz prawo do wyjaśnienia,możemy się spotkać na naszej ławce za 15 minut?~Twój Nick Mój Nick O Boże Jakie To Pięknę Ogarnęłam się i zeszłam na dół,włożyłam słuchawki i słuchając Big Time Rush-Worldwide poszłam na spotkanie -Niki-szepnął i podał mi różę -Niki przepraszam,kochanie,ja wszystko wiem-szepnął i mnie pocałował w usta -Kocham Cię-szepnęłam po czym go przytuliłam,przez las dotarliśmy do jakiegoś jeziora leżeliśmy rozmawiając i śmiejąc się -Niki-zapytał Nick -hmm-zapytałam tuląc się do niego -Czas na drugą randkę-uśmiechną się słodka -Dzisiaj Ty i ja,zapytasz się Nialla czy możesz zostać na noc-uśmiechnął się słodko i pocałował Nick odprowadził mnie do domu,pocałował i przytulił -Kocham Cię,będę po Ciebię o 17:30-szepnął mi do ucha i poszedł weszłam do domu napotykając zabójcze spojrzenie Harrego,które zignorowałam i poszłam do pokoju Nialla -Niall,mogę Cię o coś prosić?-zapytałam a on uśmiechnął się i przytulił mnie -Przepraszam Nicki masz rację Amber jest jaka jest,ale ją kocham tak jak Ty Harrego-szepnął -Ale ja nie....-jąkałam się -Nicki widzę jak na siebie patrzycie,i nie przeszkadza nam to naprawdę,a Harry i Taylor to ustawka-powiedział i mnie przytulił -Kochanie,ale uważaj na Nicka,okey i możesz iść do niego na noc-uśmiechnął się a ja go mocno przytuliłam,weszłam do mojego pokoju,ale Luka nie było była kartka ,,Nicki,jakby co pamiętaj o bransoletce,musiałem iść na chwilę gdzieś....miłej randki siostrzyczko~Luke" Spakowałam wszystkie potrzebne rzeczy do plecaka i poszłam do Nicka,który czekał przed domem,wcześniej pożegnałam się z Niallem,bo reszty nie było -Cześć-uśmiechnał się a w jego oczach było coś dziwnego -Cześć-uśmiechnął się i wziął mnie za rękę oraz moj plecak ------------------------ Wiem,że rozdział krótki i że długo nie było,ale cóż brak weny :(( Mamy rozdział kocham Was<333 *PROSZĘ BEZ HEJTÓW,JA POPROSTU NIE LUBIĘ TAYLOR,KAŻDY MA INNE ZDANIE!!! 1.NIKI MA BYĆ Z HARRYM CZY NIKIEM ODPOWIEDZI W KOMENTARZACH PLANUJĘ ZROBIĆ NIEGRZECZNEGO NIKA,więc piszcie;) :D

2 komentarze:

  1. Ooo mam nadzieje ze w następnym rozdziale wydarzy się coś szalonego,bardzo na to liczne ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebisty rozdział czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń

Dodaj komentarz to naprawdę motywuje :)))