poniedziałek, 1 września 2014

Rozdział 13!!!

                   ROZDZIAŁ 13!!!!


Kochani rozdziały będą pojawiały się,rzadko dlatego,że nie mam jak dodawać wiecie szkoła i tak dalej ;/ KOCHAM WAS <3
--------------------------------------

-Nick przestań proszę-szepnęłam ze łzami w oczach gdy on mnie całował po szyi 
-Shhh spodoba Ci się to-szepnął mi do ucha
-Ja mogę iść do łazienki-szepnęłam 
-Tylko szybko....i nie myśl o ucieczce bo wszystko jest zamknięte-powiedział i puścił moją rękę poszłam szybko do łazienki,miał rację tutaj nie było jak wyjść,włączyłam wodę,i ustawiłam tak aby myślał,że to ja robię potrzebę,wyjęłam telefon z spodni i zadzwoniłam do Harrego
-Harry pomóż mi proszę-szepnęłam i zaczęłam płakać
-Niki,Niki gdzie jesteś,zaraz będę-powiedział
-Ja jestem u Nika,Harry pomóż mi proszę-szepnęłam zapłakana
-Dobrze Niki,spokojnie podaj adres-powiedział było słychać,że jest zdenerwowany
-Jest to ulica..-szepnęłam ale usłyszałam walenie do drzwi
-Otwieraj-usłyszałam męski głos
-Harry-pisnęłam cicho-Jest to ulica  street tithebarn 70-Harry proszę 
-Zaraz będę wytrzymaj-szepnął po czym się rozłączył a drzwi z hukiem się otworzyły a tutaj wbiegł jakiś chłopak kucną przy mnie i otarł mi łzy
-Kochanie nie płacz,chodź,jeżeli będziesz grzeczna to wszystko będzie dobrze ok?-zapytał się mnie pokiwałam głową na ,,tak" nie zauważył telefonu jak dobrze rzuciłam go do kosz,który był otwarty
Wszedł do jakiegoś pokoju trzymając mnie na rękach położył na łóżku i zaczął całować,starałam się wyrwać,ale oberwałam w brzuch i mocno z liścia w twarz 
Ściągnął koszulkę ze mnie,a do pokoju wbiegł Harry z Louisem,Lou odciągnął go ode mnie a Harry wziął na swoje kolana
-Harry-szepnęłam 
-Już shh nic nie mów zaraz będzie karetka shh-szepnął a ja nie czułam już nic tylko ulgę
                                                  ~ tydzień później 20.07.2014~
Otworzyłam oczy,rozejrzałam się po pokoju gdzie byłam,była to sala szpitalna,ktoś trzymał mnie za rękę,było mi zimno i to bardzo
-Niki-szepnął Harry po czym ostrożnie mnie przytulił
-Harry zimno mi-szepnęłam a on ubrał mi bluzę,którą miał na sobie
-Pójdę po lekarza-szepnął i chciał iść ale złapałam go za rękę
-Nie...proszę-szepnęłam położył się koło mnie i mnie przytulił
-Harry co się działo jak ja ,,spałam"-zapytałam a on mi zaczął opowiadać
                             =======================
Całą noc był ze mną Harry,poszłam do łazienki i się ubrałam w ciuchy,które przywiózł Niall
dsgsrg

Ubrałam się i uczesałam,a następnie poszłam Harry wziął mnie za rękę i poszliśmy do samochodu.....

3 komentarze:

  1. No...no czekam na ciąg dalszy ;)) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejciu (sorki że tak późno ale szkoła :C)
    Rozdział ZAJEBISTY (ale to wiesz)
    Życzę weny.
    Pozdrawiam <3333333333333333
    Coluś :***********

    OdpowiedzUsuń
  3. Super szybko dawaj nn :*

    Alexxx

    OdpowiedzUsuń

Dodaj komentarz to naprawdę motywuje :)))