czwartek, 21 sierpnia 2014

Rozdział 11!!!

                Rozdział 11!!!!

Nie,nie to nie jest +18 tylko,w rozdziale występuje scena z chłopakiem starszym o 13 lat,jeżeli Cię to obrzydza to nie czytaj :) 
Dla tych co są KOCHAM WAS <3 :******
------------------------------------------------
Obudziłam się,głowa bolała mnie okropnie,ale to zapewne od płaczu,byłam w ciuchach co wczoraj.Luke spał wtulony w poduszkę,poszłam wziąć prysznic i ubrałam się w świeże cichy
#4 Tres Metros Sobre El Cielo

Popatrzyłam na zegarek była 5:30,wyszłam na spacer,włączyłam pierwszą lepszą padło na 

Christina Perri - Human

Wyszłam z domu po cichu i poszłam do lasu i siadłam na ławce.Słońce wyszło i padało na to drzewo 
wstałam i wzięłam tą bransoletkę,tak bardzo żałowałam,że pokłóciłam się z Hazzą,teraz uświadomiłam sobie,że go kocham,założyłam ją na rękę i wtedy poczułam,że ktoś mnie trzyma w pasie,chciałam krzyknąć,ale ten ktoś zatkał mi usta
-Shhhhh to ja-powiedział Harry momentalnie się uspokoiłam 
-Przepraszam-szepnęłam 
-Nie kochanie,to ja przepraszam to moja winna,i tylko moja-powiedział i mnie pocałował co odwzajemniłam
-Niki daj mi spróbować zdobyć twoje zaufanie-powiedział przytuliłam go mocniej
-Moje maleństwo-szepnął i mocniej mnie przytulił 
                                                    ^^^^^^^^^^^^^^^^^
Popatrzyłam na zegarek była 12:00
-Idziemy na śniadanie-powiedział stanowczo i pociągnął mnie do domu
-A właśnie Niki,pójdziesz ze mną na spacer wieczorem-zapytał się mnie patrząc na mnie zielonymi oczami
-Jasne-powiedziałam i weszłam do domu 
-Hej-powiedziałam do Liama
-Cześć-uśmiechnął się i przytulił 
Usiadłam na kolanach Harrego,prawda była taka,że ja nigdy nie siedziałam na krześle zawsze siedziałam na czyiś kolanach
-A właśnie Niki,chce,żebyś poznała moją dziewczynę-powiedział Niall a ja stamtąd wyszłam
-Niki nie obchodzi mnie to,że nie chcesz,masz być dla niej miła jasne-zapytał patrząc na mnie złowrogo pokiwałam głową i poszłam do pokoju
-Niki,nie przejmuj się,będzie z niej beka,podobno to jest plastik-powiedział Luke i mnie przytulił 
                                                ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Nadszedł czas by się ubrać,na ,,spotkanie" z dziewczyną mojego brata,
dla Zoe

Wolałam iść tylko dla tego,że byłam zła a chciałam być dla kogos wredna.Och jak mi przykro padło na nią,zeszłam na dół a oczom ukazałam mi się dziewczyna  co to ma być 

-Cześć jestem Amber-powiedziała piskliwy głosem
-Jestem Niki-powiedziałam 
-Niall mi dużo o Tobie opowiadał-powiedziała 
-Opowiesz mi o swoim wypadku?-zapytałam patrząc na nią ze współczuciem 
-Jaki wypadku?-zapytała
-No chyba nie powiesz mi,że urodziłaś się z takim ryjem-powiedziałam a Niall posłał mi zabójcze spojrzenie a reszta się śmiała
-Niall mówiłeś,że ona jest miła-powiedziała Amber
-A wiesz,że Badania genetyczne wykazały, że kiedy kobieta i mężczyzna podczas stosunku się śmieją to urodzi się ładne i mądre dziecko. Szkoda że twoi rodzice tego nie wiedzieli...-powiedziałam patrząc na nią uważnie
-No tak podobno moi rodzice byli po kłótni-powiedziała i przytuliła się do Nialla
Zaczęła gadać coś o sukienkach i butach,chyba tylko Niall ją słuchał
-Weź tyle nie gadaj bo podłogę rysujesz-krzyknęłam wkurwiona
-Niall wychodzę-powiedziała wstałam szybko i otworzyłam jej drzwi
-Szerokiej drogi,oby cię coś zjadło,chociaż nie kto by chciał coś zjeść takiego plastikowego-powiedziała na co ona zrobiła oburzoną minę
-A Amber-powiedziałam na co ona się odwróciła
-Wiesz bo mojej babci brakuje,plastików,więc może pojedziesz ze mną do niej bo wiesz jesteś 100% plastiku więc nie widzę problemu-jej twarz stała się czerwona wyszła 
-Niki masz szlaban-powiedział Niall i wyszedł 
-Warto było-powiedziałam i przytuliłam się do Harrego 
------------------------------------------------
Jestem z rozdziałem,przepraszam,że krótki,ale nie mam jak dać dłuższego <3 :**

6 komentarzy:

  1. Ahahahhahahhahaha rozwaliło mnie to XD

    OdpowiedzUsuń
  2. ''Badania genetyczne wykazały, że kiedy kobieta i mężczyzna podczas stosunku się śmieją to urodzi się ładne i mądre dziecko. Szkoda że twoi rodzice tego nie wiedzieli...''
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA to mnie rozwaliło hahahahaha

    Pozdrowienia <3333333333333333333333333333
    Coluś :********************************************

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rozdział.
    Zapraszam do mnie
    uncanny-fanfiction.blogspot.com
    http://danger-zaynmalik.blogspot.com
    + Życzę dużo weny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej nominowałam Cię do Liebster Award.Dowiesz się więcej u mnie http://moje-nowe-zycie-w-samotnosci.blogspot.com/2014/08/libster-award-2.html <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Boże kochanie dziękuje :* <3 jutro odpowiem :* <3

      Usuń

Dodaj komentarz to naprawdę motywuje :)))