poniedziałek, 6 października 2014

Rozdział 16-ostatni

                              Rozdział 16!!
Jest to ostatni rozdział.....;(
PIERWSZEJ CZĘŚCI!!! :) :3
DZIŚ postaram się dodać jak najwięcej ale nie obiecuję,ponieważ plany się pokrzyżowały :/
----------------------------------
                                                               ROZDZIAŁ 16!!


-Niki zrozum,tam będzie Ci lepiej,przykro nam.Niki proszę-Niall starał się wejść do ,,mojego" pokoju już od godziny 
Dowiedziałam się,że chcą mnie oddać do mojego biologicznego ojca,który ma dzieci,nie chcę z nim mieszkać jest to obcy dla mnie człowiek.Z tego co zrozumiałam ma przyjść jutro,dlatego wzięłam się za pakowanie,przecież jestem taka okropna,że każdy mnie chce gdzieś oddać,szczęście,że nie mam tu nikogo za kim tęskniłabym,koniec z grzeczną Niki.Od dziś będę wredna.
-Przepraszam babciu,przepraszam-szepnęłam i zaczęłam się pakować.wyszłam przez balkon dyskretnie i poszłam do fryzjera.Skoro każdy traktuje mnie jak szmatę,nic nie wartą dziwkę to okey będę nią.Zmieniłam zdanie co do tego by zrobić końcówki,więc poszłam do galerii i kupiłam sobie ciuchy na wyjazd:
easy perfection
Schowałam je do torebki i poszłam do domu.Weszłam normalnie do domu drzwiami,gdzie stał Zayn od razu mnie przytulił
-Niki my nie mamy wyboru,tam będzie Ci lepiej-kucnął przede mną i patrzył,wtuliłam się w niego,Nie mogłam taka być,ja za bardzo ich kocham
-Kocham Cię Zaza-szepnęłam mu do ucha 
-Ja Ciebie też Niki,chodź pomogę Ci się spakować,a raczej dopakować-powiedział
                                                    ~Następy dzień~
-Niki obiecuję,że jeszcze się spotkamy-szepnął mi do ucha Niall 
Był jako ostatni do pożegnania,wsiadłam do samochodu mojego ,,taty" był to ojciec biologiczny mój i Liama,tylko rozstał się ze swoją żoną a matką Liama,dlaczego bo woli chłopców,ale mi to nie przeszkadzało,przez całą drogę był nawet fajny 
-Jesteśmy-powiedział staliśmy przed domkiem,który był bardzo piękny,mieszkaliśmy na przedmieściach Londynu,koło lasku


-Wcześniej rozmawiałem z chłopcami i powiedzieli co lubisz robić i w ogóle i mam nadzieję,że pokój Ci się spodoba-powiedział był strasznie spięty
-Na pewno,a masz chłopaka-zapytałam posyłając mu uśmiech
-Mam-powiedział jąkając się
-To fajnie,czyli mam do was mówić tato tak?-zapytałam się
-Tak-uśmiechnął się i otworzył drzwi
-Jesteście? oo to dobrze-uśmiechnął się do nas był baaaarrdzo przystojny
-Ty zapewne jesteś Nicola,jestem Thomas-uśmiechnął się co odwzajemniłam 
-To jest mój syn Logan-powiedział a ja zobaczyłam chłopaka,który był w domu Nicka......
----------------------------



Logan Parker-ma 18 lat


Thomas Parker-ma 45 lat jest to ojciec Logana a ojczym Niki,narzeczony Boba(ojca Nicoli)


Bob Payne-ma 45 lat ojciec Nicoli i Liama oraz ojczym Logana

3 komentarze:

  1. Wow no nieźle się zapowiada, i czekam na next :)/Mrs.Horan

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :)
    Ale dlaczego ja 'oddali ? '
    Dobra, rozumiem wszystko była zaplanowane ;)
    Czekam na kolejne rozdziały i weny zycze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow jakie wszystko pomieszane o.O niczym "Pretty Little Liars" xD

    OdpowiedzUsuń

Dodaj komentarz to naprawdę motywuje :)))